POLSKO 2020

V nepředvídatelné době se mi podařilo dostat na týden za hranice. Další dovolená na jachtě v Polsku. S přáteli jsem zde byl podruhé. I kdybych zde byl potřetí nebo třeba i podesáté, budu mít stále co objevovat. Mazury se mi neokoukají. Tak fantastické mraky jsem nikde jinde neviděl. Příjemné prostředí, vstřícnost místních a nádherená krajina mě lákají znovu se vracet. 

Mazurská jezera se nacházejí na severovýchodě Polska. Jedná se o rozlehlou vodní plochu čítající více než dva tisíce jezer. Za centrum jachtařství se uvádí městečko Gyžicko. Jistě má také své krásy, ale podle mě jsou na jezerech hezčí místa k navštívení. Například Mikolajki, Sztynort.. Jezera můžete obdivovat z mnoha důvodů a mnoha způsoby. Při pěší tůře nebo cyklistice, ale já jsem si díky přátelům oblíbil jachting. Mazurská jezera jsou pro plachtění jako dělaná. Baví mě dovolená v krásné přírodě s trochou adrenalinu.

galerie:


Fotky naleznete na: "rajčeti"

video:



by: Ondra Sedlák 2020 - Blogger
fb in yt
sp